S českým leaderem data center Altron spolupracujeme více než rok. Máme na starosti marketingové aktivity od sociálních sítí přes PR až po newslettery nebo HR výkonnostní kampaně. V zádech máme sladěný interní tým Altronu, se kterým neustále hledáme další cesty, jak značku na českém trhu zviditelnit. O tom, co děláme, se ale nebudeme více rozepisovat a odbíhat od tématu, vše se můžete dočíst v jednom z předchozích článků.
Svět data center jde nezastavitelně vpřed s inovacemi, které Altron na trh přináší. Na svědomí to mají přední experti, kterých v Česku najdete poskrovnu. Altron je má a díky tomu se stal na trhu jedničkou.
Jak ale tyto experty zapojit do marketingové komunikace a budovat nejen firemní značku, ale také osobní PR jednotlivých zaměstnanců? Tyto otázky jsme si začali pokládat stále častěji. Know-how expertů z Altronu je totiž něco, co ostatní firmy na českém trhu nemají. Alespoň ne v takovém rozsahu.
Články nejen pro osobní PR na LinkedIn
Než se pustíme do představení nového blogu, kvůli kterému jsme tady, podíváme se na současné aktivity v rámci PR. Pravidelně totiž vydáváme odborné články v rámci technologických portálů nebo periodik. Za přečtení stojí například poslední články na CzechCrunch o budoucnosti datových center a digitalizaci nebo nedávný článek o prefabrikovaných datových centrech, se kterými se Altron chystá dobýt zahraniční trhy.
Dalším kouskem skládačky jsou pravidelné tiskové zprávy, ve kterých informujeme o aktuálních novinkách přední české novináře. To celé je samozřejmě zastřešené detailním monitoringem médií s jasnými výstupy.
‘’Vydávat články nebo tiskové zprávy nestačí. Nedílnou součástí je také monitoring, pro který využíváme nástroj Monitora, díky kterému získáváme detailní přehled o úspěšnosti výstupů a můžeme lépe plánovat strategie,“
dodává k monitoringu mediálních aktivit Head of Marketing Zuzana Pětníková
Na webu je živo
Teď už ale rychle k tomu, proč jsme tady, tedy ke zbrusu novému komunikačnímu kanálu, který pro Altron spravujeme. Je jím čerstvě spuštěný blog navržený jako součást nového webu.
Výhody blogu v rámci firemního PR mluví jasně. Kromě vyhledávačů ho mají rádi také zákazníci a zaměstnanci, kteří díky tomu poznají, že firma žije. Důležitá je ale pravidelnost. Pokud nemáte jistotu, že zvládnete být aktuální a pravidelně publikovat nové články, dobře si rozmyslete, zda do toho chcete jít. Rok staré články na prvních místech zkrátka nepůsobí dobře.
To však v případě Altronu nehrozí. Jak jsme psali na začátku, firma disponuje řadou předních expertů ve svém oboru, kteří mají co říct. A právě je jsme se rozhodli při tvorbě obsahu využít.
Firmu a její schopnosti jsme se proto rozhodli představit jejich očima. Očima lidí, kteří Altron pomáhají budovat svými schopnostmi a odborností. A zákazníci o tom dobře vědí.
Pojďme se tedy podívat na výběr našich oblíbených rozhovorů a článků, které jsme připravili.
- S ředitelem Technické divize Petrem Dingem jsme probrali propojení know-how a funkčního business modelu. Přečíst si ho můžete tady.
- Milivoj Uzelac mladší nám řekl, jak se v rámci prefabrikovaných datových center připravují na Edge sítě nebo průmysl 4.0. O rekordním růstu na trhu datových center se dočtete na tomto odkazu.
- O tom, jak zjednodušit proces realizace u základních produktů, které Altron nabízí, jsme mluvili se šéfem divize Záložních systémů Antonínem Hemmerem. Více po kliknutí.
- Jak se staví datové centrum? Altron a Seznam.cz již mají jedno za sebou a letos pracují na dalším. O současné i budoucí spolupráci jsme napsali zde.
Obsah na všechny fronty
Na závěr si ještě pojďme říct, čeho chceme pravidelným psaním článků dosáhnout. Jedním z cílů je bezesporu zviditelnění firmy v rámci vyhledávačů. Přidaná hodnota blogu pro SEO je nesporná.
Články také slouží jako skvělý obsah pro sociální sítě. Přestože je v dnešní době trendem video, správně fungující blog je základ pro každou velkou společnost. Na video obsahu navíc také pracujeme, ale o tom zase někdy příště.
Velmi důležitým aspektem je osobní PR jednotlivých zaměstnanců. Chceme, aby byli vnímáni jako přední odborníci v rámci své specializace a tímto jim dáváme prostor ukázat, čemu rozumí nejlépe. Přímé sdílení v rámci nabité LinkedIn sítě je navíc k nezaplacení.
Tak a jsme na konci. Víc vás dneska zdržovat nebudeme. Podívejte se na články a dejte nám vědět, jak se vám líbí. A pokud by vás zajímala spolupráce na tvorbě vašeho firemního blogu nebo PR, dejte nám vědět a uvidíme, co spolu dokážeme vymyslet. Můžete si s námi domluvit bezplatnou marketingovou konzultaci. Kontakty najdete na této stránce.