Dlouhodobé partnerství s jasnými výsledky

Díváme se napříč spektrem

Rozběhneme marketing správným směrem. Nasloucháme vašim cílům, ale sami přinášíme nápady. Ať už hledáte kreativní social media nebo výkonnostní kampaně, jste na správném místě.

Jedinečný obsah nejen pro sítě

Vytváříme obsahově atraktivní komunikaci na míru vaší cílové skupině, která respektuje tvář firmy a odráží její hodnoty. Budujete důvěru a zároveň buďte inspirací, kterou budou na sociálních sítích zákazníci obdivovat a budou chtít být její součástí.

Připravte se na pořádný výkon

Odhalíme potenciál konverzních kampaní pro jednotlivé nástroje a na základě dat připravíme strategie, které podle cílů a výsledků pravidelně optimalizujeme. Důležitý aspekt je pro nás transparentnost a tak budete mít perfektní přehled o tom, do čeho investujete.

30 %

Pro většinu našich klientů jsme dlouhodobý partner

87

Tolik kreativních konceptů vymyslíme za měsíc

1

Každému projektu se věnuje minimálně čtyřčlenný tým

Máme se pustit do analýzy?

Připravíme pro vás řešení na základě získaných dat

Úspěch začíná u správné strategie

Musíme nejprve porozumět produktu, trhu, ale také vám. Neslibujeme výsledky ze dne na den, ale budujeme kontinuální strategické plány, které posunou vnímání vaší značky a určí směr její digitální komunikace.

iconAnalýza
Správně provedená analýza je první krok k funkčnímu marketingu. Získejte komplexní doporučení, jak zlepšit váš marketing a zvýšit jeho efektivitu.
iconEmail marketing
Newsletter patří mezi nejefektivnější nástroje co se návratnosti investice týče. Využijte sílu automatizovaných kampaně.
iconZbožové srovnávače
Buďte vidět v katalogových záznamech. Umíme nastavení a optimalizaci zbožových srovnávačů Heureka.cz, Zboži.cz a Glami.
iconBranding a web
Nezapomínejte na to, jak vypadáte. Postavíme identitu značky v online protředí tak, aby ji každý poznal.
iconKomunikační plány
Mějte jasně definované kdo jste, jak působíte a čeho chcete dosáhnout na základě efektivní strategie.
iconInterní marketing
Zvyšujte pozitivní vnímání společnosti také u svých zaměstnanců pomocí nástrojů vnitřní komunikace.
Menu