Někdo by mohl říct, že jsou auta naší specializací. V našem portfoliu najdete autosalony Mercedes-Benz Hoffmann & Žižák, prodejny Auto KP+, které mají v severních Čechách 8 poboček, nebo pražského prodejce prémiových vozů Advantage Cars. Okolo aut se také točí business společnosti Sherlog, největšího prodejce zabezpečovacích systémů do vozidel, se kterou budujeme displey kampaně či kampaně na generování leadů.
Aby těch kol nebylo málo, nově se k nám připojil také chytrý carsharing Car4Way, na který můžete narazit na každém rohu v Praze a Brně. Flotila více než 1000 vozů je ve městech nepřehlédnutelná a na nás je, aby ji nikdo nepřehlédl ani v online prostoru.
Car4Way hledal marketingového partnera, který dokáže cílit s ohledem na lokalitu a pracovat přesně s cílovou skupinou ve všech fázích oslovení. S naším PPC týmem jsme připravili strategii pro reklamní kanály Seznam.cz, Google a Meta Platforms, kterou postupně uvádíme do provozu.
„Car4Way si před naší spoluprací spravovalo kampaně interně. A jako každá rostoucí firma přišla do bodu, kdy je potřeba přizvat specialisty, kteří neumí pouze nastavovat, ale optimalizovat celkové procesy od začátku, a dokonce ve všech časových horizontech,“
dodává Head of Marketing Zuzana Pětníková.
Spousta lidí může být ke sdíleným vozům stále skeptická, pravdou ale je, že fungují a pro přeplněná města představují budoucnost. Pomocí chytré mobilní aplikace se jejich užívání příliš neliší od již zlidovělých koloběžek nebo elektrických kol. Nové vozy, žádné starosti a dostupnost kdykoliv potřebujete. To jsou jedny z výhod, díky kterým je model sdílených vozů stále oblíbenější. Jsme rádi, že můžeme být u toho.