Vyzkoušejte nové formáty cílení na síti LinkedIn

Autor článku

Více než 660 milionů uživatelů a 30 milionů firem. Tolik profilů najdete na sociální síti LinkedIn. Ta patří již dlouhou dobu k nejdůležitějším platformám pro efektivní cílení reklamních kampaní, zejména na B2B segment. Pro upevnění této pozice představili vývojáři z Kalifornského Sunnyvale zcela nové typy cílení. S využitím vlastních dat a s pomocí Forbes a Fortune databází rozšířili své možnosti reklam o targeting podle revolučních parametrů. Díky nim budou výsledky vašich kampaní ještě přesnější.

Company Category

Představte si, že můžete zacílit své reklamy podle velikosti společnosti, kterou se snažíte získat jako své klienty. Díky využití veřejných žebříčků Forbes a Fortune máte k dispozici databáze firem, na které můžete zaměřit svou pozornost. LinkedIn vám však dá na výběr ještě několik další parametrů.

 

    • Forbes World’s Most Innovative Companies
    • Fortune 100 Fast Growing Companies (Worldwide)
    • Fortune 500 (US)
    • Fortune Global 500 (Worldwide)

 

Pro širší spektrum uživatelů však jako daleko zajímavější vychází interní žebříčky, které vytváří samotný LinkedIn. Můžete díky nim cílit na lokální trhy pomocí seznamů Top Companies a Top Startups, které vyhodnocují úspěšnost firem ve vybraných zemích. Tento způsob bude pro většinu firem v praxi snáze použitelný a přinese efektivnější výsledky při získávání nových klientů v různých segmentech.

Company Growth Rate

Tato možnost cílení může být zásadní v případě, že se budete rozhodovat podle toho, v jaké fázi růstu se potencionální partner nachází. Pro úspěšnost tohoto cílení však bude důležité vyhodnocení vašeho produktu a jeho přínos pro danou kategorii. LinkedIn si od této funkce slibuje daleko přesnější data v porovnání s možností cílení reklamy podle celkového počtu zaměstnanců. Žebříčky budou posuzovány podle aktuálního množství zaměstnanců v porovnání s předchozím rokem na základě napojených profilů, které jako svého zaměstnavatele uvedli stejnou společnost.

 

Máte na výběr z těchto možností:

  • Negativní růst společnosti
  • 0% – 3% růst společnosti
  • 3% – 10% růst společnosti
  • 10% – 20% růst společnosti
  • 20%+ růst společnosti

 

Conversation Ads

S různými formami inbox reklam se v poslední době setkáváme téměř na všech platformách. Obliba a efektivita těchto formátů se promítla i na LinkedIn sítě. Nově můžete zasílat personifikované konverzační kampaně vybraným uživatelům přímo do jejich schránek. Kromě klasické zprávy je zde k dispozici možnost přidat až tři Call To Action tlačítka pro různé druhy akcí a nasměrovat tak uživatele k potřebné reakci. Hned po spuštění začala být tato nová funkce hojně využívaná. Uvidíme, jaká další rozšíření a vylepšení nás čekají v následující době.

 

Sdílet článek

Stojí za přečtení

Menu