Výkonnostní kampaně pro českého výrobce domácích dekorací

Autor článku

V posledních týdnech se nám podařilo získat několik zajímavých klientů. Jedním z nich je liberecká společnost Glassor, která je tradičním českým výrobcem skleněných ozdob a pod značkou Decor by Glassor prodává také trendy domácí dekorace. Po boku firmy Aldit se tak zařadí mezi další sklářské výrobce, kterým se staráme o marketingové strategie. Koneckonců jsme z regionu na severu, který je se sklem neodmyslitelně spjatý, a tak nás nově navázaná spolupráce těší dvojnásob.

 

 

Společně s interním marketingovým týmem budeme pracovat na kampaních pro e-shop, ale také na zlepšení podvědomí o značce. Naším hlavním úkolem je výkonnostní marketing, práce se zbožovými srovnávači, ale také cílení na B2B business partnery. Vánoční ozdoby jsou sezónní záležitost, ale home decore produkty lze prodávat po celý rok. A to je jeden z našich hlavních cílů. Vybudovat marketingové strategie, které nebudou závislé na ročním období a dokáží přinést stabilní proud klientů. Mimo to budeme také konzultovat sociální sítě a další marketingové aktivity společnosti.

Sdílet článek

Stojí za přečtení

Menu