Uchopit správně B2B marketing skrývá řadu velkých výzev a my se jich naštěstí nebojíme. Možná i proto se nám podařilo získat do naší klientské rodiny společnost Altron.
Česká společnost s mezinárodní působností je etablovaným dodavatelem datových center a technologických infrastruktur, které sama vyvíjí a spravuje. Altron byl založen v roce 1991 a za 30 let fungování se rozrostl na všechny kontinenty. A jak to tak u většiny jedniček na trhu bývá, portfolio jejich klientů je skutečně působivé. Kromě mezinárodních korporátních hráčů můžeme zmínit například řadu českých ministerstev, vládních struktur na Středním východě nebo bankovní a telekomunikační sféru ve střední Evropě.
A o co se postaráme my? V první řadě o důkladné marketingové analýzy firemního portfolia a produktů, které nám pomůžou správně zacílit dlouhodobé komunikační strategie. Naše práce bude postavena na datech, která následně promítneme do komunikačních plánů pro sociální sítě a budování digitálního obrazu na marketingových platformách. Nebude to ale pouze o obsahu. V pozadí nenecháme ani výkon, kterým přesně zacílíme na nové akvizice zákazníků, kteří jsou v tomto oboru velmi specifičtí. A co s těmi současnými? Retence klientů je v dnešním marketingu velké téma, a proto ho podpoříme pravidelným emailingem a ostatními kanály, které pomohou udržet jejich zájem a loajalitu.
V těchto týdnech připravujeme strategie a analyzujeme marketingové kanály. Do samotné komunikace se pustíme až o chvilku později ale o to víc bude dávat smysl. Jako vždy nezapomeňte sledovat sociální sítě, na kterých se dozvíte spoustu zajímavých informací. A kdo ví, třeba se z vás stanou nadšenci do datové infrastruktury.