Spustili jsme platformu na prodej zážitků během měsíce

Autor článku

Jakým způsobem zachránit letošní sezónu v Karlových Varech, když nelze očekávat příliv zahraničních turistů? Tuto otázku si položili místní patrioti Martin Špalek a Alexander Pluhovsky, kteří již několik let provozují úspěšně fungující cestovní kancelář a každý rok přivezou do města stovky turistů z celého světa. Hotely se pomalu probouzí k životu, stejně tak wellness a lázeňská centra, kterými je město tak proslulé. Karlovy Vary toho však mohou nabídnout mnohem víc. A právě díky hluboké znalosti místního prostředí vznikl projekt Vary Konečně Jinak. Projekt soustředěný převážně na české návštěvníky, kteří chtějí poznat lázeňské město z trochu jiné perspektivy a během své návštěvy zažít něco nevšedního.

Potkali jsme se před pár měsíci v době, kdy se vzhledem k vládním omezením nevědělo, jestli bude možné v letě alespoň nějaké turisty přivést. Takové nadšení do projektu a jasná vize však bylo něco, co se u klientů vidí jen málokdy. Po pár schůzkách bylo jasné, že si budeme rozumět a můžeme začít pracovat na něčem skutečně výjimečném. 

V portfoliu tohoto nově vzniklého zážitkového portálu najdete pestrou nabídku kurzů jako například Taneční lekce s vítězem Stardance Janem Onderem, kulinářské školy s těmi nejlepšími českými kuchaři, ale také bohatý kulturní program, vyhlídkové lety a další aktivity. Výběr je skutečně široký a samozřejmě obsahuje i to, čím je tento region tak vyhlášený – wellness, lázeňství a pečlivě vybrané hotely. 

Postavit funkční platformu během pár týdnů

Vzhledem k blížící se sezóně bylo nutné přijít s řešením téměř ihned. Během jednoho měsíce jsme dokázali postavit platformu, která bude vyhovovat širokému spektru návštěvníků, přinese prodejní konverze a nabídne moderní uživatelské rozhraní. Po prvotní analýze jsme přišli s UX řešením, která splní náročné požadavky na prostupnost, přehlednost a snadným způsobem navede uživatele k potřebným informacím. Finální krok v podobě nákupu musel být co nejintuitivnější a snadno proveditelný jak na desktop, tak na mobilních zařízeních. Celý projekt jsme následně zabalili do minimalistického grafického řešení držícího se současných trendů v digitálním designu, výrazných fotografií a funkčně rozmístěných ovládacích prvků. To vše v rekordně krátké době několika týdnů, aby vše bylo připraveno na příval českých turistů vyhledávajících letošní dovolenou v Česku. 

 

 

Jak na marketing, když ještě nic není online

Po boku s webovou platformou začal náš tým chystat marketingový plán, jak Vary Konečně Jinak zviditelnit. Jak ale prezentovat digitální službu, která zatím není spuštěna online? Naše pozornost se upřela na sociální sítě, na kterých jsme spustili komunikaci příprav projektu a seznámení s týmem, který za projektem stojí. Velkou oporou nám v tomto byli samotní zakladatelé, kteří během pár dní dokázali vlastními silami dostat projekt do podvědomí místních obyvatel a na jednoduchou landing page přivedli v prvním týdnu traffic téměř 10.000 unikátních návštěvníků. Po několika článcích a rozhovorech, které vyšly například ve Forbes nebo v Českém rozhlasu Radiožurnálu, bylo očekávání veliké. O to víc nás potěšilo, že se první vlna kurzů a aktivit dokázala vyprodat pouze pomocí příspěvků na instagramu a emailové adresy pro registraci v popisu. Teď už je však platforma online a nic nebrání tomu, aby se do města rozjeli turisté ze všech koutů republiky. 

A jak budeme v tomto projektu pokračovat? To už vám do detailu prozradit nemůžeme, ale nechte se překvapit. Sledujte hashtag #varykonecnejinak ať vám nic neunikne a třeba si to přijeďte vyzkoušet na vlastní kůži. Objevte krásu Karlových varů netradičně a dejte nám vědět, jak se vám to líbilo.

Prozkoumejte projekt na www.varykonecnejinak.cz

 

Sdílet článek

Stojí za přečtení

Menu