Nová sezóna české nejvyšší soutěže klepe na dveře, a tak je čas ukázat kousek z toho, co jsme si pro fanoušky přichystali. Letošní vizuál libereckého Slovanu jsme posunuli o pořádný kus dál a nemůžeme se dočkat, až ho uvidíme v plném zápasovém nasazení. Pokud jste fanoušky fotbalu, tak si zapište tento den do kalendáře. Pokud vás běhání za míčem až tak nebere, pojďme se alespoň podívat na rychlé shrnutí.
I pro nadcházející ročník 21/22 jsme zůstali výhradními partnery FC Slovan Liberec pro komplexní marketingové služby, které zahrnují nejen vizuální komunikaci, ale také správu výkonnostních kampaní webu a fanshopu. A změny jsme si přichystali na všech kanálech.
Letošní grafika rozvíjí vybrané prvky z předchozí sezóny, které jsme připravili během prvního roku naší spolupráce a Slovan je používá v offline komunikaci jako například označení stadionu, produkty na e-shopu a jiných dlouhodobých materiálech.
Stěžejní linka digitálního brandingu však prošla viditelnou evolucí. Celý koncept jsme začali připravovat na začátku letošního roku, a tak jsme měli dostatek času na to, abychom vymysleli stylové a funkční řešení, které dokáže hrát vyrovnanou hru i s mnohem většími kluby.
Rozhodli jsme se pro výraznou typografii v kombinaci s energickou modrou, která je v posledních letech výhradní barvou domácích dresů. Vznikl tak výrazný a kontrastní styl, který pod Ještědem jen tak nezapadne. Důležitou složkou jsou také zkosené hrany a podkresové prvky dávající modernímu a čistému designu sportovní dynamiku.
Novinky jsme si přichystali zejména pro sociální sítě, billboardy a plakáty, ale nezapomněli jsme ani na ostatní marketingové materiály. Jak se nám nový styl povedl budete moci ohodnotit během 27. července, kdy se odehraje první zápas FORTUNA:LIGY.