Rádi bychom vám představili spolupráci, která nám v posledních dnech udělala velkou radost. Vyhráli jsme výběrové řízení na nový komunikační systém fotbalového týmu FC Slovan Liberec. Sportovním fanouškům nemusíme klub z nejvyšší české soutěže dlouze představovat, ale pro ty nezasvěcené máme krátké shrnutí.
Podještědský klub byl založen v roce 1958 a dlouhodobě patří k nejúspěšnějším týmům v České republice. Pravidelně se pohybuje na předních místech tabulky, pyšní se titulem mistra ligy z roků 2002, 2006 a 2012 a úspěchy sbíral také v evropských pohárech.
Teď už ale k tomu, co jsme připravili. V rámci naší nové spolupráce jsme vytvořili koncept online i offline identity pro nadcházející sezónu. Naší misí bylo přinést dynamický komunikační systém, který bude fanoušky bavit a přinese aktuální novinky a informace v ucelené vizuální podobě. Provázanost grafického manuálu začíná na sociálních sítích, které pravidelně komunikují aktuální informace v téměř real-time podobě, pokračuje do tištěných materiálů a zahrnuje také orientační prvky uvnitř stadionu.
Součástí naší práce bude také podpora online marketingových strategiích s cílem efektivního využití silné fanouškovské základny v digitálním prostředí. Online směrem se bude vyvíjet prodej vstupenek, fanshop a mnoho dalších prodejních aktivit.
S dlouhodobým cílem chceme vybudovat moderní a stylovou komunikaci, která obstojí v konkurenci evropských týmů a posune značku Slovan Liberec o pořádný kus dál. Věříme, že se nám to povede, současní fanoušci budou spokojeni a přivedeme i spoustu nových. Jak se nám nová identita povedla můžete ohodnotit už v polovině srpna, kdy startuje nová sezóna Fortuna Ligy.