Ohlížet se do minulosti nemáme příliš ve zvyku. Když jde ale o naši práci, určitě se najde pár věcí, za kterými je na místě se otočit.
Vybrali jsme pro vás několik projektů z uplynulého roku, která nás bavily nejvíc.
Zuzana Pětníková – Head Of Marketing
,,Letošní rok nás opět prováděl pandemií, která se odrazila jak u našich klientech v e-commerce i B2B, kde bylo potřeba rychlého přemyšlení a pružné změny marketingových strategií a plánů. Výzvou bylo i zviditelnění našich klientům v e-commerce světě, kde se v době pandemie zvýšila konkurence. V B2B naopak pomoci klientům objevit online prostředí. Osobně mě v roce 2021, po roce volna způsobeném koronavirem, udělalo radost spolupracovat na projektu i mimo online svět. S naším týmem jsme se naplno pustili do propagace 15. ročníku největšího vzdělávacího veletrhu Libereckého kraje EDUCA WEEK Liberec.
Tým EDUCA WEEKU si nás přizval k sobě a připravili jsme komplexní mediální kampaň v online prostředí i mimo něj. Společně jsme tak oslovili rekordní počet uživatelů a kladně se projevila také v návštěvnosti EDUCA EXPO a dalších částí. Na letošní ročník dorazilo více jak 22.000 návštěvníků, zúčastnilo se ho přes 40 firem a prezentovalo 50 škol. A poprvé EDUCA WEEK žil v celém Libereckém kraji. Společně jsme na kampani pracovali více jak 6 měsíců ve všech fázích od strategie, příprav oslovení potencionálních účastníků nebo reportu na sociálních sítích v průběhu veletrhu.“
Tomáš Bejvl – CTO
,,Když se na uplynulý rok podívám po klientské stránce, jako první se nabízí ALTRON. Česká jednička v datových centrech, která letos slaví 30 let od založení, nám svěřila komplexní online marketing na všech digitálních frontách včetně služeb PR.
Naše spolupráce odstartovala na začátku roku a během následujících měsíců jsme ji v jednotlivých fázích spolu s interním marketingovým týmem Altronu podle plánu rozšiřovali.
Připravili jsme komunikační strategie a analýzy, rozjeli fungující sociální sítě a přidali zbrusu nový Instagram. Zajistili jsme několik PR výstupů a nastavili jednotnou tvář pravidelným newsletterům. Nedílnou součástí byla i oslava 30 let firmy, pro kterou jsme připravili vlastní komunikaci včetně webové stránky (proklik na web). Na spoustě dalších věcech však ještě pracujeme.
Pro rok 2022 toho máme ještě mnoho v rukávu a slibujeme, že o Altronu bude slyšet!”
Vladimír Wünsch – CEO
,, Těžko se mi hledá jeden konkrétní projekt, který bych chtěl vyzdvihnout. Za uplynulý rok se nám podařilo obchodně uzavřít několik skvělých klientů, se kterými jsme se pustili do digitální transformace nebo naskočili do již rozjeté.
Dařilo se nám v různých segmentech, ať už se jedná o B2B partnery, klasické B2C e-shopy nebo nadějné startupy. Úspěšně se nám podařilo vystoupit za hranice našeho regionu otevřením pražské pobočky a navázali jsme marketingové spolupráce s lehkým přesahem také do zahraničí.
Nesnažíme se však být tu za každou cenu pro každého. Naše partnery si pečlivě vybíráme, a proto se nám daří i nadále držet dlouhodobé spolupráce nad hranicí 90%.‘‘
Ondřej Jasanský – Art Director
,, Z pohledu designéra mě nejvíce bavil branding fotbalového týmu FC Slovan Liberec. Komplexní komunikační systém jsme tento rok dotáhli do maximálních detailů.
Jeho funkčnost jsme si ověřili jak v online, tak offline prostředí a podle pozitivních reakcí se líbí také fanouškům.
Objem připravených materiálů převyšuje klasické klienty a je super, když vidíme, že plní to, co jsme od něj očekávali.‘‘
Novému komunikačnímu stylu celku z nejvyšší fotbalové soutěže FORTUNA:LIGA jsme věnovali také samostatný článek.
To však není vše na čem s libereckými fotbalisty spolupracujeme. Naši stopu najdete také v rámci výkonnostního marketingu pro online fanshop nebo v rámci konzultačních činností napříč marketingovými kanály.
Eva Líkařová – PPC Specialist
,,Velmi dobrý pocit mám z našich B2B klientů, se kterými jsme během roku připravili několik HR kampaní. Za zmínku stojí například náborová kampaň společnosti EAH, zaměřená na technické pozice.
Během roku jsme v několika dvoutýdenních intervalech realizovali online kampaně, které čtyřnásobně zvýšily zájem o inzerované pozice.
Na začátku posledního čtvrtletí se nám během čtrnácti dnů podařilo doručit téměř 700 aktivních prokliků a více než 50 relevantních zájemců. Využívali jsme převážně sílu sociálních sítí a reklamní formáty v prostředí Google Ads či Sklik.
Na závěr bychom rádi přidali ještě několik dalších věcí, které nám dělají radost.
- Určitě se vyplatí podívat se na Instagramový profil autosalonů Mercedes-Benz @hoffmannzizak – kreativní Instastories, které tam každý den najdete snesou srovnání s těmi nejlepšími!
- Na Facebooku výrobce stavebních materiálů Weber budujeme komunitu českých řemeslníků a kutilů. Dozvíte se tam spoustu zajímavých rad a tipů pro stavbu a rekonstrukce.
A na úplný závěr ještě něco interního?
- Otevřeli jsme pražskou kancelář na adrese Šumavská 931/13. V perfektním prostředí od studia Delicode budeme během roku 2022 budovat další tým.
- Spustili jsme nový web (ano, ten na kterém se nacházíte).
Uf, tak to by bylo už opravdu vše. Rok 2021 byl náročný, plný práce ale posunul nás o pořádný kus dopředu. Rádi bychom poděkovali nejen našim klientům, ale také našemu týmu, který všechny výzvy zvládnul s nadšením a se zachováním kamarádského kolektivu. Děkujeme za všechno.