Říjen v online marketingu: Facebook spouští seznamku, Googlu novou analytiku

Autor článku

Jako každý měsíc jsme bedlivě sledovali, co se děje ve světě marketingu, především
v tom digitálním. Nemůžeme zaručit, že vás všechny zprávy potěší, ale to už je
daň online prostředí. Stále se vyvíjí a stejně tak se musíme vyvíjet my.

Znáte to… “Adapt or die”. Takže pojďme na to.

Google Analytics 4: Mladší brácha přichází na scénu. A budete ho mít radši.

Google po 7 letech mění svou analytickou platformu a podle všeho se máme na co těšit. A co nás vlastně čeká? 

Ačkoli bylo strojové učení součástí i “staré” analytiky, v Google Analytics 4 bude možné automaticky dostávat upozornění týkající se trendů v datech. Pokud tak některý z vašich produktů zaznamená zvýšený prodej, Google ho vyhodnotí a upozorní vás. 

Nová technologie bude dokonce schopná predikovat, kolik můžete vydělat na konkrétním segmentu zákazníků. Tyto údaje poskytnou příležitost předvídat akce, které jejich zákazníci mohou v budoucnu provést a zaměřit se tak na ty, kteří mají vyšší potenciální hodnotu.

Google Analytics 4 od Inago

Za zmínku určitě stojí schopnost nové analytiky trasovat návštěvníky i mezi různými zařízeními, či sledování eventů i bez složitého vkládání kódů.

Pokud vás zajímají všechny nejzajímavější změny které Google představil, neváhejte si přečíst analýzu změn na stránkách Digichef.

Pinterest na vavřínech neusnul a pod stromeček přináší skvělé zprávy pro prodejce

Prodáváte vy nebo váš klient produkt lahodící lidskému oku? Je marketingová strategie postavená na vizuálním obsahu? Pak by Pinterest neměl chybět mezi prodejními kanály.

A jestli chybí, dáme vám 5 důvodů, proč byste ho měli alespoň zkusit.

Pinterest zveřejnil novinky, které nahrávají právě prodejcům. A co přináší?

  • Umožňuje jednodušení nalezení obchodníků na základě vyhledávání
  • Možnost automatického “přihazování” do reklamy
  • Tvorba přehledných katalogů i v rámci reklamy
  • Tagování svých produktů v rámci grafiky
  • Pokročilá konverzní analytika

 

Pinterest nabízí obchodníkům nové funkce

 

 

“Inzerenti, kteří aplikovali nový formát katalogů v reklamě, viděli až 18% průměrné zvýšení objemu zboží v košíku”

“Inzerenti, kteří testovali automatické “přihazování” v rámci katalogů, se dočkali až 29% nárůstu prokliků při stejném rozpočtu”

LinkedIn představuje “stories”, které známe ze Snapchatu či Instagramu

LinkedIn plánuje oživit život na své platformě podle již ověřených postupů. Přidá pastelové barvičky a umožní nahrávat příběhy, které zmizí po 24 hodinách.

Ano. Ty, které známe z Instagramu či Snapchatu.

Někdo si může říct, že takový krok není moudrý a LinkedIn tak riskuje serióznost své platformy. My to ale vidíme jinak.

Díky příběhům se otevírá celá škála možností jak prodávat sebe i společnost. Kdykoli můžete sdílet zajímavý rozhovor s odborníky, ukázat co o vás říkají vaši zákazníci, nebo dynamicky reagovat na novinky z odvětví.

Další novinkou bude možnost zahájit videohovor přímo z chatovací lišty, a to prostřednictvím služeb typu Zoom. Těšit se můžeme i na nové možnosti vyhledávání.

Seznamka s názvem Seznamka: Facebook přeje lásce s novou funkcí

Funkce Seznamka doposud fungovala ve 20 zemích a nyní přichází do Česka. A jak bude fungovat u nás?

V mobilní aplikaci si budete moci vytvořit účet, který bude oddělený od vašeho osobního účtu. Využívá ovšem ekosystému a tedy i osobních facebookových dat, událostí, skupin nebo instagramových sledujících.

Ačkoli soupeří s aplikacemi jako Tinder nebo Baddoo, přístup zvolil odlišný. Swajpování nečekejte. Uživatel se okamžitě dozví, že se vám líbí.

 

Seznamka of Facebooku v ČR

 

Facebook tím cílí na tvorbu smysluplných známostí a sám bude i nabízet propojení na základě společných zájmů.

Výhoda Seznamky je jasná. Obří uživatelská základna, která jen u nás čítá polovinu populace.

Mezi funkce stojící za zmínku je možnost odfiltrovat přátelé a přátelé přátel, pokud nechcete, aby vaše okolí vědělo, že jste “k dispozici”.

Pokud chcete vyjádřit náklonnost někomu koho znáte, ale trošku na tajňáka, máte možnost díky funkci “Secret Crush” (tajný favorit). Pokud ale tato osoba Seznamku nepoužívá, nikdy se to nedozví.

Máte ještě chvilku?

Děkujeme, že jste se dostali až sem. Těší nás váš zájem o digitální marketing. Máte-li otázky v rámci tématu, tým Inago vám na všechny otázky rád odpoví. Ať už po telefonu, nebo emailem ZDE.

A jestli zrovna řešíte expanzi vašeho e-shopu do zahraničí, určitě si projdětě náš článek 5 kroků, které se vyplatí zvážit.

Ne
Prosím, vyplňte toto pole.
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu.
Prosím, vyplňte toto pole.

Sdílet článek

Stojí za přečtení

Menu