Inago hlásí další spolupráci a ne ledajakou. Důvěru jsme dostali od známého českého prodejce vozů Mercedes-Benz Hoffmann & Žižák. Možná si říkáte, proč se v době “pandemie” rozhodne prodejce aut investovat do marketingu.
Asi vás hned napadne, že není správná doba investovat do reklamy v tak nejisté době. Ale ne vždy je naše první myšlenka správná.
Naopak existuje mnoho studií, že se taková investice vyplatí. Citovat budeme studii McGraw-Hill.
“Ti inzerenti, kteří udrželi, nebo dokonce expandovali své marketingové aktivity během ekonomického poklesu zvýšili obrat a dokonce i tržní podíl, což trvalo i po konci recese”
Proto nás potěšilo, že si prodejce Hoffmann a Žižák uvědomuje důležitost nepolevit v oslovování nových zákazníků a chápe důležitost budování své značky, na kterou jsme se v rámci spolupráce zaměřili.
Cílem je budovat takovou formu komunikace, která nejen zaujme, ale také odpovídá postavení značky Mercedes-Benz na automobilovém trhu.
Na sociálních sítích, jmenovitě na Instagramu, Facebooku a Linkedinu budeme komunikovat… A víte co, sledujte jejich sociální sítě a sami uvidíte, co jsme si připravili.
Těšit se můžete na celou řadu interaktivních příspěvků, video testů a edukačních formátů.
A na své si přijdou také milovníci designu, pro které připravujeme vizuálně atraktivní feed příspěvků, pro které jsou tito němečtí krasavci jako dělaní.