Jaké jsou naše tipy na školení PPC týmu?

I u nás v agentuře říkáme – chceš být expertem, neusni, vzdělávej se a sdílej poznatky dál. Marketingové trendy se rychle mění, to samé platí o postupech, které používáme. Co platí jeden rok, nemusí platit ten další. Změny často přichází ještě rychleji, než by se očekávalo.

V posledních měsících jsme se rozhodli vzdělávat náš PPC tým ve dvou oblastech, a to v Analýze dat a Performance Max kampaních.

Aktivní přístup a správný výběr

Chcete-li se aktivně vzdělávat, nehledejte jen online kurzy a udělejte si čas na jednodenní online školení. V Inago doporučujeme zejména Taste Academy, kterou navštěvujeme s celým týmem pravidelně. Ke konci roku jsme se zúčastnili dvou školení, která stojí za pozornost.

Data, data a data… pokud se jim chcete věnovat více do hloubky, nenechte si stejně jako my ujít školení Posuňte svou datovou analýzu za hranice Excel od Přemysla Horáčka. Školení, které je pro všechny, kdo jsou na manažerských pozicích a chtějí mít přehled o datech nebo pro experty, kteří pravidelně vyhodnocují a chtějí si ověřit, v jakých nástrojích pracovat.

Díky kurzu získáte přehled o nástrojích jako Keboola, R+R Studio, Power BW nebo Google BigQuery. Nejspíš jste o nich již slyšeli ale díky Přemkovo školení na ně budete mít úplně jiný pohled.

„Tento typ školení pomáhá našemu týmu získat přehled, do jakých nástrojů data začít sbírat a jak s nimi pracovat. Názvy a nástroje znáte, ale když nejste datový analytik, nevíte, co z nich můžete vytěžit. Díky Přemkovi dostanete skvělý nadhled a jestli rozumíte i programování SQL a Rku, odnesete si cenné informace, jak vše nastavit. Skvělé, praktické a i teoretické školení.“

říká naše CMO Zuzana Pětníková.

Performance Max kampaně budoucnost Google Ads

Druhé školení, které stojí za pozornost, je Performance Max od A po Z, které je také od Taste Academy. Školení, které by si neměl nechat ujít žádný PPC specialista, který chce posunout PPC kampaně o něco dál a nakouknout do budoucnosti systémů Google Ads. Naše PPC specialistka Eva Jirsová o školení říká:

„Kampaně typu Performance MAX jsem využívala u našich klientů už předtím, ale školení mi dalo nový vhled do jejich strategie a tvorby. Dozvíte se hlavně, jak využít jejich potenciál na maximum. Honza Janoušek je expert v oboru a předá vám cenné rady. Ať už máte klienty s e-shopem nebo v B2B sektoru, všude jde Performance MAX kampaň využít, pokud ji správně aplikujete. Rozhodně se také nebojte na tomto školení na cokoliv zeptat. Byly to právě odpovědi na otázky všech přítomných, které celý den posunuly na další úroveň, a já si tak odnesla maximum informací, které jsem hned aplikovala na naše klienty.“

Abychom ale nedoporučovali pouze školení od Taste Academy, určitě se podívejte, co nabízí například Holky z Marketingu. Hledáte-li něco komplexnějšího, podívejte se na DigiSemestr.cz nebo digicamp.cz.

Nevíte si rady, jakého školení se účastnit, nebo kde začít? Nejprve vám doporučujeme si definovat oblast, ve které chcete růst, nebo co nového se chcete naučit. V dalším kroku se zeptejte například kolegů na jejich osobní zkušenosti a projděte si recenze.

Chceš se přidat do našeho PPC týmu a pravidelně se vzdělávat? Napiš nám na jobs@inago.cz a uvidíme, co vymyslíme.

Sledujte nás

Fast news

Přestěhovali jsme se do nových kanceláří

Najdete nás v budově bývalého domu obuvi Baťa, ze které máme nádherný rozhled na Ještěd. Funkcionalistická stavba na adrese Soukenné náměstí 23/10 patří mezi ikonické stavby Liberce.

Kus Aljašky pravidelně až na váš stůl

Divoké ryby z Aljašky na českém trhu? Nyní pod s naším obsahovým marketingem. 

Plácli jsme si na spolupráci s Forvia

Pro skupinu automotive firem připravujeme obsah, marketingové konzultace a čtvrtletní magazín. 

Odebírejte naše novinky