B2B marketing pro dodavatele průmyslových instalací EAH

Autor článku

Na velké průmyslové instalace je tu EAH. Europe Automotive Holding, zkráceně jen EAH je specialistou v přepravě těžkých strojů a nově, náš vážený klient. Soustředí se nejen na jejich přepravu, ale montáž i demontáž stejně jako pronájem přepravní techniky.

EAH nejsou pouze lokální společností, ale celoevropským dodavatelem přepravních řešení. Specializují se na obor strojírenství a automotiv, ale díky technologické vyspělosti strojů, se kterými na denní bázi operují, vám přestěhují, co si jen budete přát.

Už ze své podstaty je EAH v segmentu B2B, což je při tvorbě marketingové strategie nutné zohlednit.

Mezi marketingové kanály, které jsme si pro spolupráci připravili řadíme blog, PPC reklamu a sociální sítě jako LinkedIn, Facebook a Instagram.

Využití sociálních sítí v B2B a konkrétně industriálním sektoru bereme jako výzvu i díky faktu, že mnoho společností tyto aktivity opomíjí. Je důležité si uvědomit, že i v industriálně orientovaných odvětvích se objevují stále mladší pracovníci, kteří svůj volný čas na sociálních sítích tráví. 

Společnosti si dobrovolně nechávají uniknout potenciální zákazníky jen kvůli obecnému dogma, že oni na Instagram nepatří.

Cílem spolupráce bude předávat znalosti a prezentovat EAH jako autoritu v oboru, kterou jednoznačně je a z hlediska evropského trhu patří mezi uznávanou elitu. A právě na silné značce a týmu expertů chceme komunikaci stavět. Protože komu nepřijde zajímavé, jak probíhá stěhování desítky metrů vysokých strojů vážících desítky či stovky tun? Nám tedy rozhodně ano. 

Pokud vás zajímá, jak se nám daří prezentovat industriální společnost v rámci B2B sektoru, neváhejte sledovat sociální sítě společnosti EAH.

Ne
Prosím, vyplňte toto pole.
Zadejte prosím platnou emailovou adresu.
Prosím, vyplňte toto pole.

Sdílet článek

Stojí za přečtení

Menu